indgår i serie Off campus

Aftalt spil
Du sparer Spar kr. 30,00 med Saxo Premium
Bog, hæftet
04-03-2016
354

Hannah er vild med den populære Justin, men hun har ingen erfaring med forførelse. Så hvordan i alverden kan hun fange hans opmærksomhed? "Aftalt spil" er svaret. Hannah beslutter sig for at gøre Justin jaloux ved at 'date' den lækre Garrett - den irriterende, barnlige og selvtilfredse ishockey-holdkaptajn. Garrett og Hannah laver en aftale: Hvis Hannah hjælper Garrett med at forbedre hans dalende karakterer, vil han hjælpe hende med at finde sammen med Justin. Men da et uventet kys fører til hed sex, falder Garrett hurtigt for den sarkastiske brunette og forsøger at få hende til at glemme alt om Justin.

"Aftalt spil" er første bog i Elle Kennedys populære Off-campus serie, der er fuld af humor og romantik.

Andre udgaver:

Lydbog, download
E-bog, ePub

9788702201758
Originaltitel:
The Deal
Vægt:
468 g
Dybde:
24 mm
141 mm
220 mm
Flamingo
Nummer i serien:
0
Nummer i serien:
0
Hæftet
1
  • Forfattere

• Forlagets beskrivelse

Hannah Wells er på alle måde fuld af selvtillid, bare ikke når det kommer til sex og forførelse. Og nu er hun blevet forelsket i Justin, så hvordan skal hun fange hans opmærksomhed? Den eneste måde er at gøre ham jaloux. Også selvom det indebærer, at hun skal privatundervise den irriterende, barnlige, selvtilfredse ishockey-holdkaptajn, Garrett, i bytte for en såkaldt ’date’.Garrett Graham har aldrig drømt om andet end at blive professionel ishockeyspiller. Men hans faldende karakterer truer drømmen og han bliver nødt til at få en privatlærer. Og hvem kunne være mere oplagt end Hannah? En sarkastisk brunette som kan sikre ham de karakterer, han behøver og som samtidig har brug for ham. Men da et enkelt, uventet kys fører til hed sex, går det hurtigt op for Garrett, at han ikke bare vil være en brik i et barnligt spil. Han bliver nødt til at overbevise Hannah om, at den fyr, hun i virkeligheden er forelsket i, er ham.AFTALT SPIL er første bind i den populære OFF-CAMPUS-serie.Serien er blevet rost til skyerne og er for alle med hang til en god historie fyldt med vidunderlig humor og atmosfære. Underfundig og romantisk og med karakterer fulde af personlighed.'Elle Kennedy er New York Times, USA Today og Wallstreet Journal bestsellerforfatter. Hun er født og opvokset i Toronto, Ontario og har en BA i Engelsk fra York University. Hendes bøger er solgt til udgivelse i flere lande.

Aftalt spil

- Off-campus 1

indgår i serie Off campus