Warten auf den Dings

Warten auf den Dings

- Gfeller, A: Warten auf den Dings

Bog
  • Format
  • Bog, hardback
  • Tysk
  • 652 sider

Beskrivelse

Das private und persönliche Fingerhakeln ist halt nicht einfach. Dafür funzt er neuerdings adjektivisch recht viel und recht vielfältig, an sich gewöhnliche Karamellen, allerdings oft in ungewohnten Zusammenhängen und Zusammensetzungen, nur zu seinem eigenen Vergnügen. So arbeitet er funzend ständig berufliche und andere tiefgefrorene Defizite ab, nimmt er mal salopp an. Er funzt zum Beispiel recht oft in verschiedenen, sehr eindrücklichen Variationen, sei es mit seiner Entschlusskraftbeschaffung auf einer Klaviatur, oder sei es auch ohne Klaviatur. Das sind die sogenannten Klaviaturfunzen, naturgemäss wahrhaftige Albfunzen, die ihm jeweils nach dem Aufwachen noch lange durch den Kochtopf wabbern und sabbern, die ihn somnambul hartnächtlich verfolgen und mit ausreichendem Schrecken versorgen.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogTysk
  • Sidetal652
  • Udgivelsesdato25-10-2021
  • ISBN139783755711315
  • Forlag Books on demand
  • FormatHardback
Størrelse og vægt
  • Vægt999 g
  • Dybde4,4 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    14 cm
    22,1 cm

    Se andre, der handler om...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO081