Mit dem Dreirad nach Amerika

Mit dem Dreirad nach Amerika

- Lange, R: Mit dem Dreirad nach Amerika

Bog
  • Format
  • Bog, paperback
  • Tysk
  • 20 sider

Beskrivelse

Irgendwann hatte ich dermaßen die Faxen dicke, dass ich den Entschluss fasste, von zuhause abzuhauen. Diesem, von Strafen und Schlägen durchzogenen Leben, wollte ich ein Ende setzen.

Damals war ich etwa vier Jahre alt. Hier konnte mich rein gar nichts mehr halten.

Viel hatte ich gehört von der lässigen und unkomplizierten Lebensweise der Amerikaner. Voller Entrüstung erzählte einmal meine Oma, man müsse es sich nur einmal vorstellen, dort würde man sogar die Schuhe auf den Tisch legen und sich in die Sessel flegeln , dazu noch ständig auf Kaugummi kauen.

Jetzt wusste ich, da wollte ich hin. Das gefiel mir gut. Tatsächlich wären Menschen also auch bereit, ganz anders, ganz locker und ungezwungen zu leben? Dies kam meinem Naturell sehr entgegen.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogTysk
  • Sidetal20
  • Udgivelsesdato02-02-2022
  • ISBN139783755723417
  • Forlag Books on demand
  • Nummer i serien4
  • FormatPaperback
Størrelse og vægt
  • Vægt33 g
  • Dybde0,1 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    12 cm
    19 cm

    Se andre, der handler om...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO080