La Iglesia de Nigeria como agente del cambio social y político

- Adekoya, R: Iglesia de Nigeria como agente del cambio social

af

La Iglesia de Nigeria como agente del cambio social y político
Du sparer Spar kr. 85,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 21-02-2023
For at købe bogen til medlemspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
24-01-2023
Sprog:
Spansk
Sidetal:
192

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Este libro analiza el papel de la iglesia en la sociedad, especialmente en la sociedad nigeriana. El autor presenta una serie de cuestiones, como cuál es el papel de la iglesia en nuestra sociedad; si debería existir alguna relación entre el Estado y la iglesia para el desarrollo de la sociedad y cuál podría ser el efecto de dicha colaboración en caso de que la hubiera. Explorando las cuestiones a través del prisma bíblico, la historia de la Iglesia y el análisis sociológico, el autor expone un poderoso argumento teológico a favor de la participación de la Iglesia en las sociedades en las que está llamada a dar testimonio, especialmente en un entorno democrático. Basándose en una sólida erudición, ofrece una serie de sugerencias prácticas bien pensadas sobre cómo deben interactuar la Iglesia y el Estado. Defiende la implicación de la iglesia como institución en los servicios a la humanidad, el desarrollo educativo, el desarrollo espiritual y moral y el desarrollo social y ético. Es comprensible y eficaz que se haga especial hincapié en Nigeria, una nación que el autor conoce bien. Al elegir Nigeria como una especie de caso histórico, el caso general más amplio recibe una ilustración particular y penetrante que refuerza su argumento más amplio.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
24-01-2023
ISBN13:
9786205611807
Vægt:
304 g
Dybde:
12 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om medlemspriser hos Saxo

For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080