FRENOS DE DISCO PARA EMBARCACIONES DE AIRE

- FRENOS

af

FRENOS DE DISCO PARA EMBARCACIONES DE AIRE
Du sparer Spar kr. 55,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 23-12-2022
  • Kan leveres før jul
For at købe bogen til fordelspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
22-11-2022
Sprog:
Spansk
Sidetal:
76

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Un freno es un dispositivo por medio del cual se aplica una resistencia de fricción artificial a un elemento de máquina en movimiento, para detener el movimiento de una máquina. El frenado es un proceso que convierte la energía cinética del vehículo en energía mecánica que debe ser disipada en forma de calor. El freno de disco es un dispositivo para desacelerar o detener la rotación de una rueda. El disco de freno de la aeronave, generalmente hecho de compuestos de matriz metálica de aluminio o compuestos cerámicos, está conectado a la rueda. El material de fricción en forma de pastillas de freno (montadas en un dispositivo llamado pinza de freno) se fuerza mecánica, hidráulica, neumática o electromagnéticamente contra ambos lados del disco para detener la rueda. Aquí, el modelo 3D del freno de disco de avión fue creado por usando CATIAV5R20 con dimensiones particulares. El análisis estructural y térmico del freno de disco de la aeronave se realizó en ANSYS 14.5. Los materiales utilizados para el freno de disco de la aeronave son matriz metálica de aluminio, revestimiento cerámico y GLARE. El objetivo principal de este proyecto es validar el resultado matemático con resultados ansys. La tensión máxima desarrollada es de 26,87 MPa para el compuesto de matriz metálica de aluminio (AMMC), 21,47 MPa para el revestimiento cerámico.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
22-11-2022
ISBN13:
9786205377611
Vægt:
131 g
Dybde:
5 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO081