Focusing und Märchen

- Finde den Schlüssel zu deinem inneren Schatz

af


Focusing und Märchen
Du sparer Spar kr. 38,20 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 07-06-2022
For at købe bogen til fordelspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
03-06-2019
Sprog:
Tysk
Sidetal:
120

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Focusing ist eine uralte und zugleich hochaktuelle Menschheitserfahrung. Schon immer konnten sich die Menschen auf ihre Instinkte und ihre Intuition verlassen. Die spürbaren Antworten des Körpers zu existentiellen Fragen des (Über-) Lebens wurden nicht selten den Göttern zugeschrieben. Und heutzutage beweisen und erklären uns die neuesten Forschungen aus der Neurobiologie, dass wir nur zum Teil mit unserem Gehirn denken. Wir "denken" immer auch mit unserem Körper. Unser Körper hat ein "Gedächtnis", das noch viel umfangreicher ist, als das im Hirn. Ja, denken ohne den Körper geht gar nicht! Im achtsamen, unmittelbaren Gewahrsein und Erleben von dem, was jetzt im Moment gerade da ist, geht eine immense Kraft aus. Wenn es uns gelingt, in ein Zwiegespräch mit unserem Körper zu treten, sozusagen mit Kopf und Bauch präsent zu sein, entsteht der nächste Lebensschritt ganz wie von selbst. Das geht von banalen alltäglichen Entscheidungen bis hin zu so großen Worten wie seiner Lebensaufgabe zu folgen. Das alles entsteht organisch, wenn wir unserem Gespür Gelegenheit geben, sich zu entfalten. Es ist so, als ob der nächste Schritt schon da ist, wir müssen ihn nur wahrnehmen und danach handeln.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
03-06-2019
ISBN13:
9786138358442
Vægt:
197 g
Dybde:
7 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Forlag:
Fromm Verlag
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080