Die Religion des Islam: Quellen, Grundsätze und Praktiken

- Grundsätze und praktische Aspekte des Islam

af

Die Religion des Islam: Quellen, Grundsätze und Praktiken
Du sparer Spar kr. 355,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 19-12-2022
  • Kan leveres før jul
For at købe bogen til fordelspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
23-11-2022
Sprog:
Tysk
Sidetal:
288

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Ich bin fest davon überzeugt, dass dieses Buch nicht nur für Religionsstudenten, sondern auch für Jurastudenten von großem Nutzen sein wird. Ich gebe jedoch zu, dass die Arbeit an der Auslegung des Islam keine leichte Aufgabe ist, aber ich habe mein Bestes getan, um bei der Behandlung der verschiedenen Themen in diesem Werk objektiv zu sein. Die hier geäußerten Ansichten mögen nicht alle einhellig Zustimmung finden, aber ich habe stets versucht, diejenigen zu unterstützen, die ich für harmonisch mit dem Geist des Islam halte. Im täglichen Leben scheinen Armut, Verbrechen, Krieg und Hass zuzunehmen, sowohl innerhalb einer Gemeinschaft oder Gesellschaft als auch zwischen Gesellschaften und Kulturen. Oft wird die Religion als Mittel zur Anstiftung solcher Ereignisse missbraucht, obwohl die betreffenden Probleme überhaupt nichts mit der religiösen Ideologie zu tun haben. Die Religion ist nicht der Gegenstand des Streits oder gar des Missstands. Der Islam ist die am schnellsten wachsende Religion der Welt, und bei seinem derzeitigen Expansionstempo wird er bald die vorherrschende Religion der Menschheit sein. Das ist keine neue oder unerwartete Statistik, aber es ist etwas, das die Menschen langsam dazu bringt, ihr Verständnis einer Religion zu überdenken, von der viele noch nichts wissen.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
23-11-2022
ISBN13:
9786205384367
Vægt:
447 g
Dybde:
18 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080