Die drei Zeittänzerinnen

- Ein Märchen über Raum und Zeit

Bog
  • Format
  • Bog, paperback
  • Tysk
  • 156 sider

Beskrivelse

Es war einmal ein junger König der alles hatte, was das Herz begehrte. Sein Reich war groß, seine Macht unermesslich. Dennoch legte sich über sein Land innerhalb kürzester Zeit und auf rätselhafte Weise in eine unbarmherzige Sandwüste. In diese seltsame Begebenheit wird Jahrzehnte später die Fürstentochter Soreya hineingezogen, als eine schreckliche Dürre das Reich ihres Vaters austrocknet. Unwillkürlich findet sie sich in einer Geschichte aus Verrat und Fanatismus wieder, der den gesamten Erdkreis zu vernichten droht. Dieses Ereignis wird für die junge Frau zu einer harten Bewährungsprobe und zu einem Wettlauf mit dem wohl unberechenbarsten Gegner, der ihr auf Schritt und Tritt im Nacken sitzt: die Zeit.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogTysk
  • Sidetal156
  • Udgivelsesdato28-10-2019
  • ISBN139783837068979
  • Forlag Books on demand
  • FormatPaperback
  • Udgave2. Auflage
Størrelse og vægt
  • Vægt228 g
  • Dybde0,8 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    15,5 cm
    22 cm

    Findes i disse kategorier...

    Se andre, der handler om...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO081