Der Seelenfänger von Capri

- Von Menschen und Tieren

  • Format
  • Bog, hardback
  • Tysk
  • 267 sider

Beskrivelse

Tiere sind für ihn Brüder und Schwestern. Die Liebe zu ihnen, zu den Pflanzen und zu allem, was lebt, schließt immer Menschenliebe mit ein. Schon als Jugendlicher findet er in den Büchern von Axel Munthe seine Gedanken und Gefühle wieder. So entsteht die Sehnsucht nach Capri. Seine Approbation zum Tierarzt und das Todesurteil Krebs für seine Mutter treffen ihn fast zur gleichen Stunde und so ist es augenblicklich sein innigster Wunsch, der Mutter noch seine Lieblingsinsel zu zeigen. Kaum auf Capri angekommen, lernen sie den charismatischen Dottore, den Tierarzt der Insel kennen. Ein Seelenfänger. Das blaue Meer, die mediterrane Lebensart, fröhliche Feste, Freundschaft, Liebe, Eros - aber auch Krankheit, Abschied und Tod. Ein zutiefst anrührendes Buch über Menschen und Tiere.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogTysk
  • Sidetal267
  • Udgivelsesdato28-08-2020
  • ISBN139783831204045
  • Forlag Komplett-Media
  • FormatHardback
Størrelse og vægt
  • Vægt515 g
  • Dybde1,9 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    15,1 cm
    22,3 cm

    Findes i disse kategorier...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO082