8 Quadratmeter - Als Kind mit Gewalt aufgewachsen, als Erwachsener in einer Zelle mit Mördern - Autobiografie

- Davin, A: 8 Quadratmeter - Als Kind mit Gewalt aufgewachsen,

Bog
  • Format
  • Bog, paperback
  • Tysk
  • 204 sider

Beskrivelse

Ein Gefängnis ist ein Ort, in dem die schlimmsten Albträume Wirklichkeit werden! Mein erster Zellenmitbewohner hatte seine 18-jährige Tochter zerstückelt und war ungemein stolz darauf. Voll Inbrunst schilderte er mir die Details seiner grauenhaften Tat. Ab diesem Moment fürchtete ich um mein Leben. Schon meine Kindheit war von Gewalt geprägt gewesen. Jetzt saß ich direkt am Quell des Horrors. Willkommen in der Hölle auf Erden! Arian Davin berichtet aus einem Alltag im Gefängnis, bei dem er mehr von menschlichen Abgründen erfährt, als er je zu ahnen in der Lage war. Als Kind wurde er brutal gequält, in Rückblenden erzählt er von seiner erschütternden Vergangenheit und den Weg in die Kriminalität. Schonungslos ehrlich ermöglicht der Autor einen Einblick in ein Leben hinter deutschen Gittern.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogTysk
  • Sidetal204
  • Udgivelsesdato06-09-2019
  • ISBN139783957536297
  • Forlag Verlag DeBehr
  • FormatPaperback
Størrelse og vægt
  • Vægt209 g
  • Dybde1,5 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    12,1 cm
    19,3 cm

    Findes i disse kategorier...

    Se andre, der handler om...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO080