¿Por qué soy de izquierdas?

- Por una izquierda sin complejos

af


¿Por qué soy de izquierdas?
Du sparer Spar kr. 14,08 med Saxo Premium
  • Leveringstid Kan desværre ikke skaffes
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 60.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
19-05-2014
Sprog:
Spansk
Sidetal:
182
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Al margen de coyunturas concretas y puntuales, lo cierto es que la izquierda europea carece en la actualidad de iniciativa real. En los últimos años ha asumido como propios -aunque con determinados matices- postulados que tradicionalmente han engrosado el ideario de la derecha. Esa disfunción, fácilmente perceptible en ámbitos como el de la política fiscal o en el posicionamiento frente a los nacionalismos, ha socavado la moral de una amplia capa de la población, que no encuentra en la actuación de sus teóricos representantes una correspondencia cabal con su modo de entender y concebir la sociedad.El presente ensayo indaga en las causas que han llevado al actual estado de cosas y aboga por una mayor intervención de los ciudadanos en la adopción de medidas políticas. Frente a las voces que sostienen que la izquierda nada nuevo tiene que aportar de cara a la erradicación de los males actuales, los autores defienden razonadamente la vigencia del proyecto histórico que entraña; un proyecto que trata de afianzar los derechos sociales y los valores cívicos, y que aspira a contribuir al diseño de modelos sociales más participativos, es decir, más democráticos.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
19-05-2014
ISBN13:
9788416100422
Forlag:
Almuzara
Format:
ePub
Forfattere

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO081