Podemos hacer más. Otra forma de pensar el Derecho.

af


Podemos hacer más. Otra forma de pensar el Derecho.
Du sparer Spar kr. 18,88 med Saxo Premium
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
06-11-2015
Sprog:
Spansk
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

La profunda crisis por la que atraviesa el mundo contemporáneo tiene también una dimensión jurídica. El Derecho no debe ser un guardián que avale los crecientes desequilibrios sociales. Manuel Atienza propone otra forma de pensar el Derecho.A pesar de que es un componente esencial de la vida social, el Derecho no forma parte de la educación de la mayoría de los ciudadanos y a menudo se considera que es un obstáculo para el cambio social. Pero en cualquier proyecto de transformación social es necesario contar con el Derecho, es decir, con cierta manera de pensar y, en consecuencia, de producir, interpretar y aplicar el Derecho.Podemos hacer más aporta una visión crítica de algunos de los problemas jurídico-políticos que afectan hoy más directamente a los ciudadanos: la globalización, la libertad de expresión, la justicia constitucional, los desahucios y los jueces, la dignidad de la vida y la eutanasia.Lejos de cualquier academicismo, Podemos hacer más profundiza en un debate que, en el caso de España, es cada vez más necesario, porque también en el Derecho existen otras soluciones.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
06-11-2015
ISBN13:
9788494343452
Forlag:
Pasos Perdidos
Format:
ePub

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO031