Ligar es como montar en bici

af


Ligar es como montar en bici
Du sparer Spar kr. 10,00 med Saxo Premium
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
10-09-2014
Sprog:
Spansk
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Lunes de agosto. Siete de la mañana: bronca monumental con mi chico; ocho y cuarto: me despiden; nueve y media: sorprendo al muy desgraciado con otra. ¿Qué haríais vosotras, eh? A lo mejor sois más valientes y hubierais cogido el toro por los cuernos? pero como allí los únicos cuernos me los habían puesto a mí lo que cogí fue mi maleta de Prada. ¿Que por qué me largué a Londres? Porque tengo la doble nacionalidad y un piso compartido.Pero no esperaba encontrarme a dos compañeras convencidas de que el amor es para locas, débiles o cobardes? ni a un vecino médico que conseguía que mis braguitas se revolucionaran solo con verlo? ni hacerme amiga de Maria, un ejemplo de superación?, ni a su primo, que resultó ser mi actor favorito y que estaba más bueno que comer con los dedos.Ni descubrir que dejar los problemas en España no significaba superarlos. O que la autoestima no se reinventaba. O que no tenía ni idea de cómo funcionaban los rollos de una noche.¿Queréis que nos tomemos una copa y os lo cuento con más calma? Id llamando al camarero y pedid una botella de vino: invito yo. Ah, por cierto: me llamo Victoria Adams. No es broma.La autora, Brandy Manhattan ha trabajado como guionista en Broadway, publicitaria en Madison Avenue y personal shopper en el Upper East Side. Pero eso fue antes del resbalón provocado por la capa de hielo que transformó la acera de la Quinta Avenida en una traicionera pista de patinaje, y que dio lugar a un largo periodo de inmovilidad.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
10-09-2014
ISBN13:
9788490198445
Forlag:
EDICIONES B, SA
Nummer i serien:
00000
Nummer i serien:
00000
Format:
ePub

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO130