Lazos del destino

- Pérez Zamora, J: Lazos del destino

af


Lazos del destino
Du sparer Spar kr. 35,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 13-06-2022
For at købe bogen til fordelspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
18-03-2017
Sprog:
Spansk
Sidetal:
722

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Lazos del destino es la conmovedora historia que comienza a protagonizar una humilde india perteneciente al pueblo indígena de los mesoamericanos Mayas. El impredecible destino la desarraigó de su hábitat en el hervor de la adolescencia. De improviso, apareció un sacerdote franciscano en la pequeña aldea donde había nacido: un rústico caserío enclavado en las elevadas colinas veracruzanas. La proposición que el religioso le hiciera torció el destino de Ixchel. De buenas a primera fue a dar a la ciudad de Monterrey, capital del estado de Nuevo Leon: un sitio lejano del que ella no tenía ni la menor idea de que existiera. Allí quedó al servicio doméstico de una acomodada señorona, quien la mantenía en un inflexible cautiverio domiciliario. Los caprichos del azar se volvieron a dejar ver en la vida de la muchacha. En una inesperada concesión de la patrona, se le permitió salir a un paseo en compañía de las otras sirvientas con las que compartía el trabajo de la lujosa mansión, topó con un hombre que le despertó el ingénito instinto mujeril. Producto de aquel inopinado encuentro, surgió otro cambio en la existencia de la desventurada india. Ixchel escapó de la mansión enardecida de amor por un hombre bien parecido, alto, robusto con facciones extranjeras, al que decidió unir su suerte. No tardó en dar vida a un par de gemelas de las que se desprendió la estremecedora historia que dio origen a esta novela que con toda seguridad dejará una huella imborrable en el recuerdo de su lectura. El influjo del sino que gobernó los malaventurados andares de las hermanas gemelas, las puso a vivir uno de los dramas más conmovedores que se han llevado al ámbito novelesco. La distancia se interpuso entre ellas siendo niñas, para más tarde, hechas mujeres, hacerlas coincidir de una manera tan inexplicable como sensacional.

Andre udgaver:

Bog, paperback

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
18-03-2017
ISBN13:
9781944278786
Vægt:
1027 g
Dybde:
38 mm
Bredde:
152 mm
Højde:
229 mm
Forlag:
Ibukku
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Se andre bøger, der handler om

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO082