La invención del mañana

af


La invención del mañana
Du sparer Spar kr. 10,00 med Saxo Premium
  • Leveringstid Kan desværre ikke skaffes
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 60.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
01-04-2015
Sprog:
Spansk
Sidetal:
937
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Buenos Aires, 1860.

El país comienza a consolidarse como tal, empiezan a quedar de lado las luchas fratricidas entre unitarios y federales, pero permanecen las que se dan en las fronteras con los habitantes originarios de la nación. Otra guerra, silenciosa, pero no menos cruel se libra entre el pasado y el futuro, entre la construcción de un país rural y uno urbano, entre el campo y la industria naciente. En medio de ambos, el tren es el vehículo que comunica a la modernidad con lo establecido, a la ciudad con la vastedad campestre.

Como un reflejo de esa situación, Agustín Ledesma, empresario ferroviario, y Ana Gale, hija de una familia afincada en el campo, también tienen un pasado que los acecha, que les impide seguir adelante, con el que deberán saldar cuentas para inventar un porvenir en el que puedan tenerse el uno al otro.

Construida con la intensidad de los personajes que tienen que atravesar las barreras del tiempo que les toca vivir para poder permanecer juntos, construida como imagen de una época que cambia, La invención del mañana nos muestra a una Argentina que comienza a ser otra –con la ópera y la consolidación política, con el tren y el nacimiento del periodismo como profesión liberal– a través de una historia de amor capaz de construir un futuro propio.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
01-04-2015
ISBN13:
9789873863127
Format:
ePub
Forfattere

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO082