Her mit den Prinzen!

- Drei Prinzengeschichten in einem Sammelband

af


Her mit den Prinzen!
Du sparer Spar kr. 40,00 med Saxo Premium
Format:
Bog, hardback
Udgivelsesdato:
12-07-2019
Sprog:
Tysk
Sidetal:
84
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Drei Prinzengeschichten in einem Band

Der Prinz, der den Drachen besiegt, darf die Prinzessin des Königreiches heiraten. Das ist klar, das weiß doch jedes Kind. Aber was, wenn es gar keinen Drachen im Königreich gibt? Oder der Drache gar keine Lust hat, gegen Prinzen zu kämpfen? Gar kein Problem - denn ein echter Prinz kämpft sowieso nicht gegen Drachen mit schönen Augen!

Heinz Janisch erzählt amüsant von Prinzen, die lieber Trompete spielen, anstatt mit Schwertern zu kämpfen, oder am liebsten den ganzen Tag im Pyjama herumlaufen.

In diesem Sammelband:

Her mit den Prinzen

Der Prinz im Pyjama

Der Prinz mit der Trompete

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
12-07-2019
ISBN13:
9783219118179
Vægt:
589 g
Dybde:
12 mm
Bredde:
222 mm
Højde:
282 mm
Forlag:
Annette Betz
Format:
Hardback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Her mit den Prinzen!

- Drei Prinzengeschichten in einem Sammelband

af

  • Leveringstid 5-7 hverdage
  • Forventet levering 29-10-2019
Køb til medlemspris og få altid fri fragt.
Prøv 30 dage gratis (herefter 99,-/md.).

Læs mere om Saxo Premium her.

på lager

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.