EL PROBLEMA DE LAS AGUAS RESIDUALES

- Dos Santos, B: PROBLEMA DE LAS AGUAS RESIDUALES

af

EL PROBLEMA DE LAS AGUAS RESIDUALES
Du sparer Spar kr. 55,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 21-02-2023
For at købe bogen til medlemspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
24-01-2023
Sprog:
Spansk
Sidetal:
52

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

El agua es un recurso natural, renovable y esencial para la vida de todos los seres vivos, para el desarrollo económico de todas y cada una de las regiones y para el bienestar social. La creciente necesidad de agua para usos potables, agrícolas y urbanos, combinada con la alteración de los regímenes hídricos debido al cambio climático, apunta a un escenario de posible escasez de agua en un futuro próximo en Brasil y en el planeta. Para encontrar soluciones simplificadas, sostenibles y de bajo coste a este problema, países de todo el mundo han estado estudiando formas viables de tratar distintos tipos de efluentes, especialmente los domésticos. Para que los proyectos de reutilización se lleven a cabo, debe existir una percepción pública favorable. Así pues, este trabajo pretendía estudiar la importancia de la aceptación pública para el éxito de los proyectos de reutilización de agua potable. Se constató que la aceptación aumenta a medida que hay acceso al conocimiento. Medidas como la conservación, el aumento de la eficiencia en el consumo y la reutilización aplazan la escasez cada vez más presente en todo el mundo y permiten un desarrollo sostenible.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
24-01-2023
ISBN13:
9786205587096
Vægt:
96 g
Dybde:
4 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om medlemspriser hos Saxo

For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080