El crash. Tercera fase

af


El crash. Tercera fase
Du sparer Spar kr. 15,00 med Saxo Premium
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
28-03-2019
Sprog:
Spansk
Sidetal:
200
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Santiago Niño-Becerra regresa después de su bestseller El crash del 2010, con un análisis profundo de los movimientos económicos y políticos del panorama actual. Con una visión clara y reveladora el Niños-Becerra nos vuelve a sorprender con premoniciones y declaraciones impactantes. Empieza la Tercera Fase.

La crisis no es lo que nos han contado, dice Niño-Becerra en su nuevo libro. No es una recesión de la que nos estamos recuperando. Hubo cierta recuperación, pero solo del PIB, no del empleo. Pero el problema no es ese.

El problema es que la crisis no ha terminado todavía, y que nos quedan unos cuantos años, seguramente hasta 2023 o más. Y las consecuencias supondrán un cambio en nuestra forma de vida. A lo que se suman otros problemas como los avances de la Inteligencia Artificial, de la producción aditiva (con impresores 3D), la crisis ecológica que supone la conciencia de que los recursos no durarán eternamente.

La suma de todos estos fenómenos apunta a que el mundo está cambiando de modelo. No de sistema, porque se mantendrá el sistema capitalista. Pero el capitalismo cambiará. El mundo cambiará.

Con lenguaje sencillo, aunque no seas economista, con una capacidad pedagógica que ha demostrado en sus colaboraciones en programas como La Ventana, La Sexta Noche, etcétera, Niño-Becerra explica qué es realmente la crisis, y en qué momento de la crisis estamos.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
28-03-2019
ISBN13:
9788417771119
Format:
ePub

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.