Januartilbud: Spar op til 46% her

El buen doctor af Paul Kalanithi

El buen doctor (Para Estar Bien)

(E-bog, ePub)

Kunder (0 anmeldelser)

Beskrivelse: “Uno de poquísimos libros que puedo llamar un donante universal: lo recomiendo absolutamente a todos.” Ann Patchett, autora de El corazón de la jungla.

P... Læs mere

“Uno de poquísimos libros que puedo llamar un donante universal: lo recomiendo absolutamente a todos.” Ann Patchett, autora de El corazón de la jungla... Læs mere

Produktdetaljer:

Sprog:
Spansk
ISBN-13:
9786077358657
Sideantal:
212
Udgivet:
01-04-2016
Vis mere

Sæt bog på liste

  • Bogliste
kr. 60,66

Kan kun læses i Saxo Appen

Vær opmærksom på at digitale bøger fra Libranda kun kan læses i Saxo Appen. Appen kan du finde til IOS og Android i henholdshvis App store eller Google Play. Du skal anvende dit Saxo brugernavn og password til at logge på



Forlagets beskrivelse
“Uno de poquísimos libros que puedo llamar un donante universal: lo recomiendo absolutamente a todos.” Ann Patchett, autora de El corazón de la jungla.

Paul Kalanithi, joven y prometedor neurocirujano, recibió a los 35 años un devastador diagnóstico de cáncer de pulmón. Entonces decidió escribir este libro, en el que cuenta, por un lado, qué lo llevó a dejar sus estudios literarios para dedicarse a la medicina (y en particular a la investigación sobre el cerebro humano), y cómo tuvo que llegar a un acuerdo consigo mismo para dar cierre a su vida y afrontar la muerte con valentía. A la vez un recordatorio sobre la fragilidad de nuestra existencia y un alegato por la vida valiente y vigorosa, este libro está hecho para inspirar y conmover por igual.

Kundernes boganmeldelser af El buen doctor (Para Estar Bien)


Der er ingen anmeldelser af El buen doctor (Para Estar Bien)

for at skrive en anmeldelse.

Se andre bøger, der handler om:

Se også:

Din personlige bogassistent

Han følger dig rundt og finder nye anbefalinger, baseret på de bøger du kigger på.

Skjul bogassistenten

Få løbende anbefalinger fra din personlige bogassistent, mens du kigger rundt her på siden.