Educar en la era de la dispersión digital

- Una guía práctica para que los niños hagan un uso equilibrado de la tecnología

af


Educar en la era de la dispersión digital
Du sparer Spar kr. 15,00 med Saxo Premium
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
30-05-2016
Sprog:
Spansk
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

¿Vuestros hijos viven pegados a una pantalla? He aquí una guía práctica y detallada que proporciona a los padres las herramientas necesarias para enseñar a los niños, desde su más tierna infancia hasta la adolescencia, a controlar el uso de la tecnología. A medida que los niños dedican más tiempo a las tabletas y los smartphones, con aplicaciones especialmente concebidas para captar su atención, aumenta la preocupación de los padres por los efectos del uso excesivo de la tecnología. Ante esto, los padres no saben cómo intervenir: quieren que sus hijos sean competentes y competitivos a la hora de utilizar la tecnología, pero también quieren evitar los problemas de atención y conducta que pueden derivarse de un empleo abusivo. En esta guía, Lucy Jo Palladino no demoniza la tecnología, sino que más bien ofrece a los padres los recursos para ayudar a los niños a entender y controlar su propia atención. El enfoque directo de Palladino, basado en datos, es aplicable a todas las edades. Los padres descubrirán asimismo la vital diferencia entre la atención voluntaria y la atención involuntaria, los nuevos conocimientos sobre el desarrollo del cerebro y las circunstancias que pueden llevar a un niño a padecer trastornos de atención.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
30-05-2016
ISBN13:
9788490651292
Forlag:
Alba Editorial
Målgruppe:
6+
Format:
ePub

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO131