Dreizehn Band 1-3: Das Tagebuch / Die Anstalt / Das Spiegelbild

- Roman (13. Dark Fantasy, Steampunk)

af

indgår i serie Dreizehn 13


Dreizehn Band 1-3: Das Tagebuch / Die Anstalt / Das Spiegelbild
Du sparer Spar kr. 63,29 med Saxo Premium
  • Leveringstid Kan forudbestilles
  • Forventet levering 04-05-2020
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
28-04-2020
Sprog:
Tysk
Sidetal:
1042
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Dieses Bundle enthält die ersten drei Bände der Dark-Fantasy-Reihe "Dreizehn":Godric End, Symbolfigur des Bürgerkriegs in Dustrien, ist in Gefangenschaft geraten. Für eine Zigarette pro Tag erzählt er den Insassen von Zellenblock 13 seine Geschichte:Meine Jugend verbrachte ich im Rumpf der Swimming Island fern vom Sonnenlicht. Die Umstände nahmen mir Mitgefühl und Erbarmen. Das Leben eines Menschen ist für mich nicht mehr wert als das einer Ratte. Es ist ein Tagebuch, das mir zufällig in die Hände fällt, das meinen weiteren Weg bestimmt und mich auf eine Suche bringt, von der mich nichts abhalten kann - keine mordlüsternen Piraten, keine Nervenheilanstalt und nicht mal die Schrecken, die hinter den Spiegeln lauern. Ich sehe die Zeichen, die auf den Untergang der Welt hindeuten, doch begebe ich mich an ihre Anfänge: zu einer uralten Technologie, die das Können aller Alchemisten und Böser Geister zu überragen scheint.Um meine Ziele zu erreichen, ist mir jedes Mittel recht. Trotzdem nennt man mich einen Helden. Aber die Wahrheit über mich ist ein scheues und manchmal hässliches Tier.Düster, abenteuerlich und unglaublich fesselnd.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
28-04-2020
ISBN13:
9783862827831
Bredde:
138 mm
Højde:
210 mm
Forlag:
Acabus Verlag
Nummer i serien:
1-3
Nummer i serien:
1-3
Format:
Paperback
Forfattere

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.

Machine Name: SAXO030