Der Bergpfarrer Aktuell 398: Neue Heimat, neues Glück? Wenn es mal so einfach wäre

af


Der Bergpfarrer Aktuell 398: Neue Heimat, neues Glück? Wenn es mal so einfach wäre
Du sparer Spar kr. 10,00 med Saxo Premium
Format:
Lydbog, download
Sprog:
Tysk
Varighed:
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Der Tag begann trübe, der Himmel über St. Johann und dem Wachnertal war mit dicken Wolken verhangen, und so trübe wie das Wetter, waren die Gedanken, die Steffi Fischer wälzte. Anna Berthold schaute ihre Urlaubsbekannte fragend an. "Was ist denn los mit dir?", wollte die Studentin wissen. "Seit Tagen schaust du nur noch trübsinnig vor dich hin und die meiste Zeit hockst du in der Pension und hast keine Lust, irgendwas zu unternehmen." Steffi zuckte die Schultern. Was sollte sie auch darauf antworten? Anna hatte die Probleme nicht, die sie hatte. Im Gegenteil, glücklich war sie, seit Thomas Duval ihr seine Liebe erklärt hatte.Toni Waidacher ist der Autor der Erfolgsserie "Der Bergpfarrer", die 2001 im Hamburger Kelter Verlag startete und sich immer noch großer Beliebtheit erfreut. Protagonist der Romane ist der bayerische Bergpfarrer Sebastian Trenker, der für das Wohl der Menschen in seinem Dorf sorgt und zusammenführt, was zusammengehört. Toni Waidacher, der selbst in der Lüneburger Heide lebt, recherchiert akribisch für seine Geschichten über Liebe und Glück in den Bergen. Heraus kommen Geschichten, die sowohl spannend sind als auch das Herz erwärmen. Für das ZDF wurde "Der Bergpfarrer" verfilmt.Fil størrelse: 100691 KBIndlæst af: Judith Fraune

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
10-09-2019
ISBN13:
9788711755211
Forlag:
SAGA Egmont
Format:
Lydbog download

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Der Bergpfarrer Aktuell 398: Neue Heimat, neues Glück? Wenn es mal so einfach wäre

af

  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Køb til medlemspris og få altid fri fragt.
Prøv 30 dage gratis (herefter 99,-/md.).

Læs mere om Saxo Premium her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger

på lager

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo

Du har nu adgang til din konto hos Saxo, og kan se alle oplysninger om dit medlemskab, dine
ordrer og din digitale boghylde under "Mit Saxo".

Som tak for, at du har aktiveret dit medlemskab, har vi valgt at give dig fri læsning hele
sommeren. Dvs. at du frit kan tilgå de mere en 50.000 bøger i Saxos app, samt købe bøger til
vores altid lave medlemspris og fri fragt her på Saxo.com hele juli. Din næste medlemsbetaling
vil først falde i august.

Vi glæder os meget til at byde dig velkommen i vores univers, og håber at du kommer godt i
gang med Saxo Premium.

God sommer og god læselyst!

Med venlig hilsen Saxo

Kom i gang nu!