OBS! E-bogen kan ikke læses på Kindle eller i iBooks. Du kan læse e-bogen på computer, tablet, smartphone og diverse e-bogslæsere. Du skal bruge et specielt læseprogram til din enhed. Læs mere om programmer, sidetal og print af e-bøger her.
Deux grands textes majeurs de Victor Cousin (1792-1867) sur la methode psychologique sont rassembles dans cet ouvrage. La revolution operee par la philosophie eclectique de Cousin a ete de mettre la psychologie au premier rang. Rentrer dans la conscience et en etudier scrupuleusement tous les phenomenes, leurs differences et leurs rapports telle est la premiere etude du philosophe ; son nom scientifique est la psychologie. Dans la seconde edition, Cousin explique que la psychologie, n'est pas toute la philosophie, mais qu'elle en est le fondement.
Vis mereVis mindre
Vis mereVis mindre
Vis mereVis mindre
Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.