Ardiendo af MIMMI Kass

Ardiendo

(E-bog, ePub)

Kunder (0 anmeldelser)

Beskrivelse: La mezcla perfecta entre erotismo y suspense, la vida de héroes anónimos hecha novela, ambientada en el peligroso y fascinante mundo del fuego.

Un asfixiant... Læs mere

La mezcla perfecta entre erotismo y suspense, la vida de héroes anónimos hecha novela, ambientada en el peligroso y fascinante mundo del fuego.

... Læs mere

Produktdetaljer:

Sprog:
Spansk
ISBN-13:
9788468794730
Sideantal:
357
Udgivet:
02-03-2017
Vis mere

Sæt bog på liste

  • Bogliste

Andre udgaver:

(Bog, paperback), Spansk
kr. 141,50
kr. 22,58

Kan kun læses i Saxo Appen

Vær opmærksom på at digitale bøger fra Libranda kun kan læses i Saxo Appen. Appen kan du finde til IOS og Android i henholdshvis App store eller Google Play. Du skal anvende dit Saxo brugernavn og password til at logge på



Forlagets beskrivelse

La mezcla perfecta entre erotismo y suspense, la vida de héroes anónimos hecha novela, ambientada en el peligroso y fascinante mundo del fuego.

Un asfixiante verano azota la provincia de Ourense. Los incendios arrasan los bosques y Miguel, un arrojado bombero, sospecha que puede haber una mano negra detrás. Pero hablar de fuegos provocados no es bienvenido en algunas esferas y, obstinado, inicia una peligrosa investigación por su cuenta.

En su periplo se cruza con Irene, una atractiva y temperamental doctora que lo cautiva desde el primer momento. Inmersa en una crisis vocacional, no tiene ganas de dejarse arrastrar por una relación que no parece llevar a ninguna parte.

Entre ellos es más que fuego lo que arde, y ambos enfrentarán el dilema de ir un paso más allá. Juntos se consumirán en pura pasión, a la vez que se verán cara a cara con las llamas.


Kundernes boganmeldelser af Ardiendo


Der er ingen anmeldelser af Ardiendo

for at skrive en anmeldelse.

Se også:

Din personlige bogassistent

Han følger dig rundt og finder nye anbefalinger, baseret på de bøger du kigger på.

Skjul bogassistenten

Få løbende anbefalinger fra din personlige bogassistent, mens du kigger rundt her på siden.