Anna Freud. Una mujer y un destino
Du sparer Spar kr. 13,78 med Saxo Premium
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem af Saxo Premium. De første 30 dage er gratis, derefter koster det 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om alle fordelene her.
  • Fri fragt
  • Stream 50.000 e- og lydbøger
Format:
E-bog, ePub
Udgivelsesdato:
12-04-2013
Sprog:
Spansk
Sidetal:
154
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

Anna Freud, una de las figuras más famosas en el mundo de la psicología en Estados Unidos y, paralela e inmerecidamente, una de las menos reconocidas en el ámbito de la psicología y la psiquiatría de habla hispana. Anna Freud, una mujer y un destino es un ensayo biográfico sobre la fascinante personalidad de esta mujer, hija del fundador del Psicoanálisis, Sigmund Freud, y sobre sus inestimables aportaciones a la Psicología y al Psicoanálisis Infantil. Es la autora, entre otros muchos libros, de uno de los más importantes y célebres de la literatura psicoanalítica, El Yo y los Mecanismos de Defensa. Reconocida como pionera de la Psicología y del Psicoanálisis de la infancia y de la adolescencia, consiguió con enormes esfuerzos instaurar centros de acogida para niños huérfanos y traumatizados, a consecuencia de las dos guerras mundiales que a ella le tocó vivir. Fue, además, fundadora en Londres de una clínica de niños y Centro de Formación de Psicoterapeutas en Psicoanálisis Infantil, de actual y pujante preponderancia, además de haber sido profesora reputada y conferenciante incansable por muchos países de Europa y de los Estados Unidos de América, donde está considerada como una de las más importantes iniciadoras y propulsoras del movimiento psicoanalítico.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
12-04-2013
ISBN13:
9788499487458
Forlag:
Editorial ECU
Format:
ePub

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis denne bog ikke er noget for dig, kan du benytte kategorierne nedenfor til at finde andre titler. Klik på en kategori for at se lignende bøger.

Velkommen til Saxo - din danske boghandel!

Hos os kan du handle som Gæst, Saxo-bruger eller Saxo Premium-medlem. Du bestemmer selv, og vores kundeservice sidder altid klar med hjælp.

Om medlemspriser hos Saxo

Hvis du køber til medlemspris, bliver du automatisk medlem og får del i de mange fede fordele. De første 30 dage er gratis for nye brugere, og derefter koster det kun 99,-/md. Medlemskabet fornyes automatisk, og du kan altid opsige det. Læs mere om fordelene ved Saxo Premium her.