Du kan prøve medlemskabet gratis de første 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
  • Leveringstid Straks (sendes på e-mail)
E-bog, ePub
06-03-2018
152
Kompatibel med Kindle

Jesper Buch er iværksættesætter og angel investor og manden, der fik ideen til og stiftede Just-Eat. I dag slår han blandt andet sine folder i DR1s Løvens Hule, hvor vordende iværksættere præsenterer deres idé foran et panel af etablerede erhvervsledere og iværksættere. Her er Jesper Buch castet til at være den hårde hånd, der skærer igennem, hvis tallene ikke overbeviser.I All In deler Jesper Buch rundhåndet ud af sine bedste råd til næste generation af iværksættere. Igennem sine personlige oplevelser som iværksætter, fortæller han åbenhjertigt, om hvordan han gjorde. Og ikke mindst om hvordan han i dag – med sin årelange erfaring – mener at man i stedet bør gøre. Bogen er således en praktisk indføring i, hvordan man starte egen virksomhed og anvisning i, hvordan man kan springe nogle af de fejl, Jesper Buch selv begik, over. En gave til alle vordende iværksættere.Fil størrelse: 401 KB

Andre udgaver:

Bog, hæftet
Bog, hæftet, brugt
Lydbog, download

06-03-2018
9788772004716
People´sPress
ePub
1
Forfattere
Bibliotekernes beskrivelse Jesper Buch er iværksættesætter og angel investor og manden, der fik ideen til og stiftede Just-Eat. I dag slår han blandt andet sine folder i DR1s Løvens Hule, hvor vordende iværksættere præsenterer deres idé foran et panel af etablerede erhvervsledere og iværksættere. Her er Jesper Buch castet til at være den hårde hånd, der skærer igennem, hvis tallene ikke overbeviser.I All In chancen deler Jesper Buch rundhåndet ud af sine bedste råd til næste generation af iværksættere. Igennem sine personlige oplevelser som iværksætter, fortæller han åbenhjertigt, om hvordan han gjorde. Og ikke mindst om hvordan han i dag – med sin årelange erfaring – mener at man i stedet bør gøre. Bogen er således en praktisk indføring i, hvordan man starte egen virksomhed og anvisning i, hvordan man kan springe nogle af de fejl, Jesper Buch selv begik, over. En gave til alle vordende iværksættere.

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080