Adhesión al estilo de vida mediterráneo en los obesos

- Ben Salah, D: Adhesión al estilo de vida mediterráneo en los

af

Adhesión al estilo de vida mediterráneo en los obesos
Du sparer Spar kr. 55,00 med Shopping-fordele
  • Leveringstid 6-12 hverdage
  • Forventet levering 23-12-2022
  • Kan leveres før jul
For at købe bogen til fordelspris skal du have et medlemskab med Shopping-fordele.
Du kan prøve medlemskabet gratis i 30 dage. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges.
Format:
Bog, paperback
Udgivelsesdato:
22-11-2022
Sprog:
Spansk
Sidetal:
84

Send som gave

Skal vi pakke ind og sende som gave til en, du holder af? Vælg gaveindpakning i kurven. Læs mere
  • Beskrivelse
  • Yderligere info
  • Anmeldelser

El sobrepeso y la obesidad se han convertido en uno de los principales problemas de salud pública más reconocidos en todo el mundo, por lo que la adhesión al estilo de vida mediterráneo se ha elaborado como la solución definitiva necesaria para abordarlo. Este estudio tenía como objetivo describir la adherencia al estilo de vida mediterráneo en adultos obesos. Se trata de un estudio descriptivo transversal con un enfoque cuantitativo que incluyó a adultos obesos y con sobrepeso de entre 18 y 65 años con un IMC mayor o igual a 25 kg/m². Se utilizó el cuestionario MEDLIFE, inspirado en la literatura, que constaba de tres partes y fue administrado. Este estudio sobre 130 pacientes seguidos en el CHU HEDI CHAKER de Sfax, se realizó entre marzo y abril de 2022.En cuanto a los resultados, la adherencia al estilo de vida mediterráneo fue buena en el 38,5% de los pacientes, media en el 31,54% y baja en el 30% de los pacientes, por lo que parece importante conocer la prevención mediante la aplicación de normas higiénico-dietéticas y establecer programas que pretendan mejorar su conocimiento sobre el estilo de vida mediterráneo mediante folletos doblados en el hospital.

Vis mereVis mindre

Udgivelsesdato:
22-11-2022
ISBN13:
9786205381083
Vægt:
143 g
Dybde:
6 mm
Bredde:
150 mm
Højde:
220 mm
Format:
Paperback

Vis mereVis mindre

Vis mereVis mindre

Velkommen til Saxo – din danske boghandel!

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Premium-medlem – du bestemmer helt selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om fordelspriser hos Saxo

For at købe bøger til fordelspris, skal du være medlem af Premium, Premium Shopping eller Premium Studie. De første 30 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080