|
|
Skrevet: Torsdag d. 12. oktober 2006 kl. 16:02
Hej..! Er der nogle der gider diskuterer dem - bøgerne altså...? Har du læst dem..? Zyz du de er gode,.? Jewel..!
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 23. oktober 2006 kl. 23:05
Hej. Jeg har læst 1, 2 og 3 men ikke den fjerde som lige er udkommet..
De er rigtig gode, sys jeg.. Hvad sys du?
-Mugululu
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 26. oktober 2006 kl. 14:31
Helt vild gode! De er næsten lige så gode som HP bøgerne. Næsten. 4eren er den gyldne by... Den har jeg heller ikk læst. Troe du de finder byen og jeg har hørt at Miranda våger op fra de døde..? Jeg har en masse spørgsmål og jeg stiller dem nu:
1.) Finder Alex og Miranda sammen? 2.) Dør Gabrielle? 3.) Kommer de til den gyldne by? 4.) Vågner Miranda op fra de døde? 5.) Får kaptejnen sit emblem? 6.) Må Miranda kysse Alex når hun har lavet en kontrakt med Gabrielle? 7.) Tyder Alex Mirandas besked? 8.) Dør GlæGlana 9.) Dør Gabrielle når GlæGlana dør? 10.) Overlever Alex og Miranda? 11.) Vender Miranda tilbage til jorden? 12.) Hvis de vinder hvordan gør de det så? 13.) Hvad sker der med tårefeen, Gabrielles drømmetjener? 14.) Ofre nogen sig? Og hvem hvis det er?
Der er flere endnu, men dem venter jeg med =D...
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 26. oktober 2006 kl. 19:51
Inde på Dennis Jürgensens hjemme side, http://tellerup.dk/dennisklubben/ kan man vist læse de første 2 kapilter. Det kunne man ihvertfald da den lige var kommet. Men man skal måske være registreret, men det er jo også gratis  Jeg er heller ikke helt sikker på at det er på den side.. Spørgsmålene kan jeg ikke svare på da jeg heller ikke har læst den seneste, men det er nogle gode spørgsmål
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 31. oktober 2006 kl. 14:13
Jeg vil prøve hjemmesiden den lyder go`! Tak for linket! =D
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 11. februar 2007 kl. 13:32
Jeg har aldrig haft lyst til at læse noget skrevet af ham, men nu har jeg lånt 1'eren, for 3'eren ser rigtig god ud  .
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 11. februar 2007 kl. 18:36
de er alle gode (bortset fra at jeg ikke har læst fireren  )
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 11. februar 2007 kl. 19:00
Jeg troede kun der var 3 I) ,
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 12. februar 2007 kl. 18:24
4'eren er lige kommet her for nylig
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 12. februar 2007 kl. 18:50
Okay  . Så kommer der ikke flere vel? der kommer kun 4? For jeg gider seriøst ikke vente på flere slutninger til en serie.
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 13. februar 2007 kl. 13:50
hmm.. det ved jeg faktisk ikke, men det tror jeg ikke.. har ikke læst 4'eren endnu så ved ikke om den slutter..
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 13. februar 2007 kl. 19:56
Okay .
|
|
|
|
Skrevet: Lørdag d. 17. februar 2007 kl. 19:00
Jeg er ved at læse 2'eren mangler kun 50 sider eller sådan noget, wau den er god!!! Det er redt at de snakker sådan mderne agtigt der i! Altså "shit" "mother.." og sådan noget ! u hvorjeg har læst de der spørgsmål kan jeg ikke vente emd at læse de andre bøger
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 26. februar 2007 kl. 19:30
de/den lyder ret spændende  måske man skulle læse dem ?!  hvad heder serien ? hvor mange bøger er der ? hvad heder bøgerne ? hvad heder forfatteren ?
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 26. februar 2007 kl. 21:13
Serien hedder drømmetjenerne, der er fire bøger indtil videre (jeg har ikke læst 4'eren, så jeg ved ikke om der kommer flere, men tror det ikke), 1'eren hedder Evighedens Port, 2'eren hedder Mandators Kappe, 3'eren hedder Ondskabens Dimension og 4'eren hedder Den Gyldne By. De er rigtig gode, også fordi han skriver i det der ungdomssprog, selvom jeg ikke helt taler sådan, men det er ret nutidigt
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 26. februar 2007 kl. 21:28
Ja, det er fedt at de taler ungdoms agtigt, jeg er i gang med 4'eren . Det er den sidste.
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 26. februar 2007 kl. 21:29
okay.. hvor langt er du nået? er den god?
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 26. februar 2007 kl. 21:35
Jeg er nået til side 370 ud af 475, så jeg mangler ikke så meget. Den er rigtig riigtig god!!! Og det hele er bare så, ja! Så er hun død, og så er han død og så nej Jeg må nok hellere stoppe nu 
|
| |
For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
|
|